Relaks...:)

Środa, 5 grudnia 2012 · dodano: 05.12.2012 | Komentarze 4

Jaworzno i okolice:)
Fajna zima się zrobiła.Czekam na lekki mrozik,bo w terenie jednak jeszcze sporo błota:)

Piękna pogoda i okoliczności przyrody:)
Leśnicy zaczęli swoje"żniwa",to i szlaki nieco przeorane...

Rzeka Pszemsza i mój stary sprawdzony STX na trudne warunki:)

Z wizytą u Stanisława,który tak jak ja przeżywa kryzys wieku średniego:)
Ja bawię się na rowerach,on na motorach.To już drugi motor Staszka...nie pamiętam nazwy,Honda,Suzuki,Merida,Giant,czy jakoś tak...;)

Madzia:)

Po drodze dołączyłą jeszcze do mnie Aniuta,która właśnie wracała ze szkoły.
Strój miała nieco nie dopasowany do jazdy w terenie,,ale coś tam pokręciliśmy wokół zalewu Dziećkowice i Jelenia:)

Anita napiera po błotku:)

Pszemsza:)

| 06:05 sobota, 8 grudnia 2012 | linkuj tadzik!-muszę zobaczyć ten Twój patent!!!.Daj jakąś fotę,albo zastosuję,albo umrę ze śmiechu!:)))
tadzik1963
| 22:27 piątek, 7 grudnia 2012 | linkuj Podobne błotniki co u Ciebie ,ale jak to ja nie lubię jak mi na nogi chlapie i tak długo przedłużałem(ze starych błotników) kombinowałem z przodu dołozyłem jeszcze z cienkiej gumy u dołu szerszą chlapaczkę i nogi ,a co najważniejsze napęd jakbym po suchym asfalcie jeździł.To samo z tyłu przedłużyłem i na ramie zero błota,a zimą to przewaga u mnie lasy i bezdroża i głównych dróg unikam.Trochę to może wygląda badziewiato ,ale dla mnie wygoda ważniejsza.
Nefre
| 22:34 środa, 5 grudnia 2012 | linkuj Fajna pierwsza fotka:)), zimowa...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa arych