Odwilż...:)

Sobota, 15 grudnia 2012 · dodano: 16.12.2012 | Komentarze 7

Po Jaworznie:)
Występują:Janusz,Aniuta,szwagier...;)
Najpierw spotykam Janusza,który właśnie wracał z pracy autem,pogadaliśmy o tym jak zapuścił się jeśli chodzi o rowerowanie.Zawsze był dobrym kompanem na zimowe wypady,a tu teraz kicha...ale za to Aniuta jest niezawodna,tej zimy chyba sporo pojeździmy:)
Z Anką miała to być nieco dłuższa wycieczka,niestety nastąpiły dzisiaj dodatnie temperatury,zaczęło padać,po prostu odwilż...

Fotka archiwalna z Januszem,aby nieco go zmobilizować ...

Wiele nie pojeździliśmy.Musieliśmy schronić się przed deszczem:(
Pogaduchy o duperelach i powrót do domu.Warunki w terenie coraz gorsze,szosa mokra...
Odwilż:(

Pozornie nie na temat...

...wracam do domu,a tu szwagier czeka na obiecaną przeze mnie Finlandię:)),jestem kompletnie zaskoczony,bo wielokrotnie nie stawiał się na wspólne "rozmowy"...
Tydzień temu nagadałem mu że za przeproszeniem..."własnej baby się boi",no i wjechałem mu na ambicję,przyszedł,popi...,pogadaliśmy,i w sumie dzień mogę uznać za udany.W końcu i w stosunkach miedzy nami,nastąpiła...
Odwilż:))

| 20:32 czwartek, 20 grudnia 2012 | linkuj W takim klimatycznym garażu to można pić z klasą ;)
| 06:48 poniedziałek, 17 grudnia 2012 | linkuj Ja tam lubię się napić ze szwagrem i teściem,dowiaduję się takich rzeczy,o których nigdy na trzeźwo by nie powiedzieli:))-vodka łączy!
Szwagier to niewyraźny jest już po pierwszym...,jak zapali to już jest ciepły!:))
Faktycznie,26km,trochę mało,ubierałem się i rozbierałem dłużej niż jeździłem:)
A na zimę nie narzekam,na prawdziwą zimę...,z mrozem i śniegiem,a tak już fajnie było i się zesrało:)
Pozdro
daniel3ttt
| 18:10 niedziela, 16 grudnia 2012 | linkuj Skomentuję twoimi słowami: "... nie narzekaj!" Chciałeś zimy? To masz:) Z wszystkimi jej urokami. U nas na razie syf, ale pocieszające jest to że za chwilę po śniegu nic nie będzie.
| 14:33 niedziela, 16 grudnia 2012 | linkuj Na 26 km. to szkoda się ubierać :) Lepiej kup sobie trenażer :))))
| 12:48 niedziela, 16 grudnia 2012 | linkuj Ale szwagier na dzień dobry jakiś taki niewyraźny do Ciebie zawitał :-)
RamzyY
| 07:40 niedziela, 16 grudnia 2012 | linkuj Vodka -connecting people ;p

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ylnam