Trenażer...;)

Środa, 19 grudnia 2012 · dodano: 19.12.2012 | Komentarze 13

Standardowa traska przed pracą, przez Bukowno,Trzebinię,Chrzanów,kółko po Jaworznie:)

Z tym trenażerem to oczywiście żart:))
Ostatnio sporo tutaj takich jajcarskich wycieczek na trenażerach,a że i ja mam poczucie humoru,to i jeden taki tytuł dodaję u siebie:))

Zima nieco odpuściła,a szkoda,bo w terenie było całkiem fajnie na górala,ale nie ma tego złego...,nie spodziewałem się że w tym roku jeszcze pokręcę na szosie,a tu naprawdę całkiem dobre warunki.Średnia może cieniutka,ale adekwatna do temperatury i zużytego paliwa,czyli jednej porannej kawy...,bez cukru:))

No,ale gdybym kręcił w pokoju,pewnie byłoby dużo lepiej...

Przy okazji,test nowej korby i nowego łańcucha Dura-Ace:)

| 17:06 niedziela, 23 grudnia 2012 | linkuj Przy tobie Van,to i tak jestem gigantem intelektu:)))
vanhelsing
| 17:26 piątek, 21 grudnia 2012 | linkuj No czymś musisz tę brzydotę nadrabiać, padło na rozum, czasem jakieś przebłyski masz :D
| 23:26 czwartek, 20 grudnia 2012 | linkuj he,he...,faktycznie można mieć wątpliwości co do autentyczności tej foty,pozycja na rowerze,a zdjęcie z boku,fototapeta w tle,czyste kapcie...,ale naprawdę jest autentyczne!:))
Jestem dosyć rozciągniety ,to daję radę:))
Napoju "regeneracyjnego" nie było,po jeździe do pracy...a co do wyrywanie lasek na rower...,,nie potrzebuję rowerowych atrybutów,wszystkie laski,stare i młode,lecą na mój intelekt!:)))-chociaż brzydki jestem...
Trenażerom mówimy stanowcze nie!:))

| 20:22 czwartek, 20 grudnia 2012 | linkuj fakt, w tej korbie to się póki co można przeglądać - nieskalana żadną ryską! pozdrawiamy chłopców-trenażerowców i dziewczyny-trenażeryny ;)))
vanhelsing
| 16:42 czwartek, 20 grudnia 2012 | linkuj jest lans na korbę! niedługo zaczniesz dupeczki wyrywać na " ej mała, patrz jaki mam blat" :D
andkul2
| 14:31 czwartek, 20 grudnia 2012 | linkuj bidon pusty to gdzie napój regeneracyjny ?
daniel3ttt
| 09:02 czwartek, 20 grudnia 2012 | linkuj Czyste te kapcie, fototapeta na ścianie:) żartowałem. Ja mam ochraniacze usyfione od błota i soli
| 00:37 czwartek, 20 grudnia 2012 | linkuj Kapcie na chłody ok, do pokoju za ciepłe...,wpis o lekkim zabarwieniu prowokacyjnym...,na trenażerze nigdy!-never!,nine!-no!...,wcześniej już dodałem,"to jak sex z gumową lalą"...,

A co do fotek...,aparat w telefonie czyni cuda w czasie ruchu,jedna rączka,jeden paluszek,nachylenie, wygięcie cyk!:))-nic nie ustawiam,niczym nie kręcę,lekki,poręczny,łatwy w obsłudze,a jak spadnie na drogę,zwykle nic mu nie będzie...,a jak będzie...,to dostanę nowy,bo właśnie kończy mi się umowa z T-Mobile...,i oferują mi nowy telefon z fajnym aparatem,tablet a nawet laptop...,abym tylko pozostał ich klientem na kolejne trzy lata...:)))
| 16:55 środa, 19 grudnia 2012 | linkuj Jak Ty żeś zrobił te zdjęcie!? Przecież normalnie można się ładnie wyk....ić! :-) Pozdrówka
zarazek
| 11:59 środa, 19 grudnia 2012 | linkuj Ty uważaj z tym trenażerem, bo ja mam ustawiony filtr w RSSie, który wywala taki wpisy w kosmos i twój też się załapał :))
angelino
| 11:58 środa, 19 grudnia 2012 | linkuj ale masz fajne ciepłe kapcie do tego trenażera!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylisz