avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139102.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Nieświątecznie z ekipą...:)

Środa, 26 grudnia 2012 · dodano: 27.12.2012 | Komentarze 9

Jaworzno-Sosnowiec-Dąbrowa Górnicza-Chechło-Klucze-Bukowno-Trzebinia-Jaworzno

Chyba najlepszy wypad z ekipą w tym roku w składzie Aniuta,Van,Janusz507,Piofci,Nedvet i ja:)

Stara prawda mówi,nieważne gdzie i jak,ważne z kim...,mimo nieciekawych warunków do rowerowania,zabawa była przednia.Deszcz,lód,górki,woda,ujebane rowery,obleśne żarty,pościgi,sesja fotograficzna,zabawa na linie,foch...,to wszystko sprawia że chce się jeździć,a ja czasami zapominam że jestem od całej reszty (oprócz Janusza),starszy prawie 20lat...;)

Kilka fotek,ale najlepsze i tak jak zwykle u Van-a:)

Napieramy...

Ja wiem o co im chodziło z tymi "fuckami":))-to nie do mnie...;)

Błotnik Van-a,wygrzebany ze śmietnika:))
Mnie się kojarzył z lewatywą...

W stronę Pustyni Błędowskiej...

Na Jurze sporo lodu,Aniuta prowadzi:)

Teraz ja prowadzę,no i tak wygląda moja gęba dla przypomnienia...;)

Ekipa bez Aniuty...

...jest tutaj,na czele:)Pewnie najadła się żelków,to prowadzi:))

Dojechaliśmy do...

...Pustyni Błędowskiej,jednej z atrakcji Szlaku Orlich Gniazd:)

Pustynia Błędowska:)Nikt się nie spodziewał,że tyle zabawy na nas tam czeka:))
Fajne foty u Van-a:)

Pustynia....Janusz coś tam foci,pewnie wygłupy na linach:))

Trzeba jakoś sensownie zakończyć ten wpis...
Dodam fotę Aniuty,która dała radę przy naszym wsparciu,mimo chwilowych kryzysów i jednego focha...;)
A fotka zrobiona już na sam koniec,przy browarku:)No ale chyba lepiej pokazać estetyczne zdjęcie Anki,niż niewyjściową gębę Jaśka...;)

Pozdro,i do następnego!:)
Kategoria integracja

| 19:58 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj przyjechały dzieciątka do piaskownicy ;)))
vanhelsing
| 18:39 piątek, 28 grudnia 2012 | linkuj Czysta prowokacja była!
| 18:13 piątek, 28 grudnia 2012 | linkuj he,he...,to przez tego kolesia na szosie,a Ty pierwszy siadłeś mu na koło i dalej to już samo poszło:))
vanhelsing
| 17:53 piątek, 28 grudnia 2012 | linkuj Całkiem fajnie było. Szkoda, że teraz zdycham jak mały niedźwiadek. Nie dla mnie takie sprinty w zimie!
| 19:05 czwartek, 27 grudnia 2012 | linkuj Na następny raz, grzańca stawiam ja :)
| 18:55 czwartek, 27 grudnia 2012 | linkuj Eee tam gadasz Funio, najważniejsze że duchem jesteś z całą resztą równy wiekiem (czasem nawet młodszy)
piofci
| 18:53 czwartek, 27 grudnia 2012 | linkuj Dokładnie, chyba najlepszy grupowy wypad.. Jakie 20lat? Staaaaary to się nie liczy;)
angelino
| 11:03 czwartek, 27 grudnia 2012 | linkuj ale jazda

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iesci