Wielka Puszcza...:)

Niedziela, 30 grudnia 2012 · dodano: 30.12.2012 | Komentarze 7

Jaworzno-Oświęcim-Porąbka-Wielka Puszcza-Andrychów-Zator-Chrzanów-Jaworzno

Koniec roku to nie czas na jakieś podsumowania,trzeba kręcić i cieszyć się jazdą!:))
Wypad z Januszem w góry.Cel Wielka Puszcza:)Trzeba tam zajechać aby zrozumieć dlaczego tak często tam jeździmy:)
Było wszystko co trzeba do udanego rowerowania,sprawdzony kompan,świetna pogoda,suche asfalty,piękne widoki,spotkanie z kolesiem o imieniu Kuba (k4r3I),który jak dla mnie,prowadzi jeden z lepszych blogów na bikestats...:)

Kilka fotek wątpliwej jakości:)

Janusz na starej szosie,ja na góralu...,szanse wyrównane:))

Ot i Jaśka szosa na zimę,wygrzebał rowerek z piwnicy:)
Sam mu ją załatwiłem za dwie setki,ale jak dla mnie,to ten rower,nawet nie leżał koło COLNAGO,ale chodzi jak złoto,bo ja mu ją serwisuję...;)

Wielka Puszcza:)

Giant w Wielkiej Puszczy:)

Wielka Puszcza,Janusz podziwia widoki nieprzeciętne,a ja jak przy każdym wypadzie,focę sobie własną facjatę:))
Klasyczna fotka samojebka!:))

Podjazd na przełęcz Targanicką,krótko ale treściwie:)
Bez napinki...,pokonaliśmy z buta aby się nie zgrzać,przy okazji po ciastku,łyk coli,pogaduchy z miejscowym autochtonem o pięknych okolicznościach przyrody:))

Na przełęczy odbijamy nieco w teren,ja miałem sporo zabawy,Janusz śmierć w oczach:))
Ale "takiego" COLNAGO nie szkoda...

A tu niespodziewane spotkanie z Kubą na zjeździe do Andrychowa:)
Najpierw śmignął obok nas,ale chyba mnie poznał po charakterystycznej żółtej kurtce,i za chwilę odbieram telefon...
Zatrzymałem się dokładnie w miejscu,skąd do mnie dzwoni:))
Fajna sprawa ten bikestats,poznało się ciekawego gościa,znanego tylko z ekranu komputera:)
A to co ma w ręku,to herbatka z prądem,czyli cytrynówką...,już go lubię!:))

No i na koniec,krótkie podsumowanie wypadu u mnie w domu.
Cytrynówka dla mnie i browarek Janusza z zaznaczeniem,że do domu ma wracać bocznymi drogami...;)
Pozdro i do nastepnego!:)

Może jutro faktycznie zrobię jakieś tam podsumowanie całego rowerowego roku,najlepiej na rowerze...