Temperatura:-5.0

Herbatka...:)

Piątek, 25 stycznia 2013 · dodano: 26.01.2013 | Komentarze 8

Jaworzno-Tychy-Oświęcim-Jaworzno

Wypad po nocnej zmianie.W taką pogodę najlepiej pokręcić w terenie,ale wszędzie "śniegu jak lodu":)
Pierwsze oznaki demencji starczej obserwuję u siebie.Zacząłem błądzić po znanych mi terenach,w czwartek myślałem że jestem w środzie...,do tego krzyże coś mnie pobolewają.A na koniec już w Jaworznie,musiałem jeszcze wpaść do apteki...,no może jeszcze nie po Geriavit Pharmaton,ale też nie po prezerwatywy...;)

Ale najgorsza to ta herbatka.Pierwszy raz w życiu,zabrałem na rower termos z herbatą...,nie isotonik,nie energetyk,nie sok,nawet nie woda,ale herbatka...
Jak to kurwa brzmi!!!-herbatka...
Kiedyś moim dzieciom robiłem ciepłą herbatkę...
Zdziadziałem już do końca,herbatka w termosie na rower,wprawdzie z prądem...,ale jednak herbatka...
Starość nie radość,czas pomyśleć komu w testamencie przepisać moje rowery...
...i długi:)
;)

Herbatka...,a termos i tak nie "trzymał",wywaliłem go do kosza:)

Coraz częściej tutaj bywam,zaproponowano mi kartę stałego klienta:(

Na koniec i tak zaserwowałem sobie coś naprawdę męskiego!Gorący grzaniec,w prawdziwie męskim kubku...,a nawet dwa...;)
Następna herbatka,za jakieś 20 lat,jak zdrowie pozwoli...;)

demek
| 08:26 niedziela, 27 stycznia 2013 | linkuj Panie prezesie oczywiscie, ze nie. My nie chcemy zeby sprzet sie rozpadl nieuzywany
:D
| 08:07 niedziela, 27 stycznia 2013 | linkuj van,demek...SĘPY!!!-zamiast współczuć,rzucacie się na mój majątek!:)
| 19:19 sobota, 26 stycznia 2013 | linkuj Prezesy po cenie hurtowej kupujesz :-0 Herbata rozgrzewa kozacko - wiem coś o tym :-)
niradhara
| 17:29 sobota, 26 stycznia 2013 | linkuj Prawdziwi twardziele piją wyłącznie herbatkę :-D
| 13:32 sobota, 26 stycznia 2013 | linkuj Heheherbatka powiadasz?:) Ja tam lubię z "wkładką" :) A kubek widzę ze zwiększoną pojemnością - to powinno być zabronione ;)
demek
| 12:00 sobota, 26 stycznia 2013 | linkuj to ja poprosze druga szosowke ;-)
vanhelsing
| 10:28 sobota, 26 stycznia 2013 | linkuj To ja poproszę skromnie o szosówkę i fiata punto, co prawda paskudny kolor i silnik słaby, ale lepsze to niż nic. Tylko nie każ czekać na to długo!

Też mam taki termosik, działa idealnie do 3 lat i nie narzekam :P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wskie