Temperatura:-5.0

Buty..:))

Niedziela, 27 stycznia 2013 · dodano: 27.01.2013 | Komentarze 8

Krótki spacer z Michałem,Piotrem i Berkiem:)

Może wpis nierowerowy,ale i tak lepsze to niż wycieczka z trenażera...
My przynajmniej przemieszczaliśmy się w czasoprzestrzeni,do tego szlakiem rowerowym!:))

A jak komuś się nie podoba ,to proszę tutaj nie zaglądąć.
Robię wpisy dla własnych statystyk,strona główna BS mnie nie interesuje,rower,trenażer i buty to to samo,a wszystkie krytyczne komentarze rowerowych flustratów,z miejsca będę usuwał...

edycja wpisu,mógłbym całość usunąć,ale wolę dodać,że ten wpis to żart,większość to widzi,ale nie wszyscy...,wystarczy czytać ze zrozumieniem...

Od dzisiaj,dodaje własną kategorię:BUTY:)
Kategoria buty

| 22:03 czwartek, 31 stycznia 2013 | linkuj Już mam blokadę...,gdy czytam wyczyny trenażerowców i dojeżdżających do pracy 100km dziennie:))
daniel3ttt
| 13:26 poniedziałek, 28 stycznia 2013 | linkuj Nie zablokuj czasem też siebie:)
| 06:26 poniedziałek, 28 stycznia 2013 | linkuj Od dzisiaj w codziennych dojazdach autem do pracy,będę ubierał rowerowe gatki,albo buty...i już nowe km na mojego bloga!:))
Ja zawsze myślę o rowerze,może nie obsesyjnie,ale myślę za każdym razem gdy się przemieszczam.Więc jakakolwiek głupawa kategoria,daje usprawiedliwienie do wpisywania nowych kilometrów:)
A poza tym,to mój blog,robię co chcę...,a zaraz zablokuję Was wszystkich!!!
niradhara
| 21:39 niedziela, 27 stycznia 2013 | linkuj Mnie się bardzo podoba. Dzieci i pies zawsze chwytają za serce :-)
| 17:21 niedziela, 27 stycznia 2013 | linkuj No Funio Funio, ja się nie wypowiadam krytycznie, bo sam dziś kilka km. podczas wycieczki pchałem rower, a to jazdą nie było, więc spoko :-)
daniel3ttt
| 16:44 niedziela, 27 stycznia 2013 | linkuj Mojego nie usuniesz:))) Wyciąć chw....! Napisz chociaż że miałeś rowerowe myśli.
| 14:01 niedziela, 27 stycznia 2013 | linkuj ;) ukarać dla przykładu, bana mu! hehe

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa winam