avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139717.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Relaks...hau!,hau!:))

Wtorek, 5 lutego 2013 · dodano: 05.02.2013 | Komentarze 5

Jaworzno-Mysłowice-Imielin-Jaworzno

Przed pracą,przejeżdżka,trening,relaks...,jak zwał,tak zwał:)

Ot,taka ciekawostka...,w Imielinie na przystanku zastałem taki obrazek.
Trzy ogłoszenia o zaginionych psach...,hehe,pewnie grasuje tam jakiś psi terminator:))
A ten opis tego małego buldoga,hehe...,nerwowy,nieufny do obcych,nie lubi dzieci:))Kto trzyma w domu taką paskudna gadzinę z takim charakterem!?:))
Kolejne dwa pieski spoko,owczarek niemiecki i chyba york,pytanie tylko jaki los ich spotkał...
Nie wiem co myśleć o tym,ale ja to bym raczej nie polecał nikomu kupować w Imielinie garmażerki:-D

| 21:51 czwartek, 7 lutego 2013 | linkuj hehe...,no myśle... że jednak rodzice bardzo kochali swoje dziecię,nie kanarka:))
BARTEK501
| 14:42 czwartek, 7 lutego 2013 | linkuj na wakacje będąc na prywatnym osiedlu, wisiała taka kartka z zaginionym kanarkiem...na nim że dziecko tęskni itp itd i nagroda 500zł :D
| 10:35 czwartek, 7 lutego 2013 | linkuj hehe...u mnie dwa psy i dwa koty,ale i tak wolę wieprzowinę:))
| 23:01 wtorek, 5 lutego 2013 | linkuj Jak przyjedziesz do Rzyk k.Andrychowa to masz szanse na tysiaka, bo tyle nagrody wyznaczył ktoś za odnalezienie pewnego yorka, hehe.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nages