avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139242.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Temperatura:-2.0

Ja kocham Ją,uwielbiam Ją...;)

Niedziela, 10 lutego 2013 · dodano: 10.02.2013 | Komentarze 8

Jaworzno-Chrzanów-Zator-Andrychów-Kocierz:)-Tresna-Porąbka-Oświęcim-Libiąż-Jaworzno

...hehe,traskę moją ulubioną!:)

Z ulubionym podjazdem na przełęcz Kocierską,z ulubionym zjazdem i ulubionymi zajebistymi widokami!:)
Już nie liczę ile razy objechałem tą pętelkę.Ale dopiero po raz drugi na góralu,a pierwszy w środku zimy:)
Warto było!:))

Dzisiaj podobnie jak ostatnio,grała mi muzyka w głowie usłyszana z radia przed wyjściem z domu.Ale dźwięki bardziej znośne:)

Nie znam kolesia który to śpiewa,tekst też nieco banalny,ale i tak lepiej jak ostatnio.Przynajmniej nie miałem odruchów wymiotnych i myśli samobójczych...:)
A brzmiało to mniej więcej tak:
...tak blisko,tak blisko jak ja,chciałbym z Tobą być tak blisko...,la,la,la...:)
hehe,dało się kręcić:))

Czas jazdy nieznany,nie skasowałem danych z ostatniej wycieczki.Średnia ok.24km/godz.Max cienki,no ale warunki nie pozwalały,na szosie dochodzi do 70km/godz:)

Kilka fotek z NOKII,bez wątpienia wysokiej jakości,o niewątpliwie wysokich walorach artystycznych:)

Andrychów,krótki serwis Gianta,klocki nieco mi obcierały o tarcze.I popas:)
Na misiach zawsze dobrze mi się jeździło!:))

Ciemne szkła to nie był dobry pomysł.Reszta traski bez okularów,ale widoki lepiej się podziwiało:)

Wyciąg narciarski na Kocierz:)

Śląskie też niczego sobie...,a na Wawelu byłem tydzień temu:)

Przełęcz Kocierska,widoków niestety brak:)
Ale śniegu za to od cholery!:))

I will back...

Zapora na jeziorze Żywieckim:)

Jezioro Międzybrodzkie:)

A to już stacja paliw w Libiążu.
Gorąca herbatka z prądem...,dlatego ostatnie kilometry terenem przez lasy:)
A te DUREX-y w tle...,dzisiaj wyjątkowo nie były mi potrzebne...hehe,choć wszystkie panny do mnie machały na trasie:))

A to wspomniany teren i machające do mnie panny i...panowie:(
;)
To był udany dzień!:)
Pozdro

kundello21
| 15:24 wtorek, 19 lutego 2013 | linkuj Jest moc! :) I szacun tez posyłam...
Nefre
| 21:43 niedziela, 10 lutego 2013 | linkuj Zima na calego, piekne foteczki
Biker1990
| 18:22 niedziela, 10 lutego 2013 | linkuj No niezła trasa w takich w takich warunkach,ale gdzie kask ? W sumie też jezdze bez kasku.

A co do piosenki to puść sobie Ona Tańczy Dla Mnie
| 18:20 niedziela, 10 lutego 2013 | linkuj Przepraszam wszystkich zainteresowanych,że wskoczyłem na główną stronkę BS,niechcący...
Chciałem się wyjeździć,bo w tygodniu pewnie czasu będzie mało:)
daniel3ttt
| 17:50 niedziela, 10 lutego 2013 | linkuj Ładnie. Wpisz se km bo ci napiszą że specjalnie dla ilości odwiedzin nie podałeś, żeby potem wchodzili po kilka razy i sprawdzali ile natłukłeś.
Goofy601
| 17:32 niedziela, 10 lutego 2013 | linkuj Uf, już myślałem, że znów Cię dopadło ;) Traska mega :) Ale chyba nie wyświetlają mi się kilometry ;)
| 17:06 niedziela, 10 lutego 2013 | linkuj Naprawdę, zmień ksywkę na hardcorowy koxu :) Jakbyś napisał wczoraj to może bym się sprężył, mniej wypił i podjechał kawałek, a tak to lipa :))) Kaj te fotki?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cesam