avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139242.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Wpis nierowerowy...:)

Poniedziałek, 18 lutego 2013 · dodano: 18.02.2013 | Komentarze 4

...ale tylko pozornie.Jeździć mi się chce jak cholera,ale czasu brak jakoś tak...

Prawie nierowerowy:)

Kategoria buty

romulus83
| 22:49 poniedziałek, 18 lutego 2013 | linkuj Brak czasu dotyka każdego :) MIFA? Myslałem, że to któryś z produktów ZZR ROMET.
niradhara
| 20:52 poniedziałek, 18 lutego 2013 | linkuj Piotrek ma rację! Człowiek pochodzi od małpy, a nie od niedźwiedzia polarnego!
| 20:23 poniedziałek, 18 lutego 2013 | linkuj Weź Piotrek idź do lekarza...,może Ty zimnokrwisty jesteś!:))
Badanie moczu też się przyda,ale poczekaj ze 12 godzin,co byś wytrzeźwiał,i wyniki były wiarygodne!:)
vanhelsing
| 20:01 poniedziałek, 18 lutego 2013 | linkuj spoko, ja ostatnio dodaję tylko nierowerowe wpisy. Zimno, zdecydowanie za zimno! Ja potrzebuję >33 C, wtedy jest idealnie ! :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylisz