avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139242.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Relaks z Januszem...:)

Niedziela, 24 lutego 2013 · dodano: 25.02.2013 | Komentarze 14

Jaworzno-Olkusz-Krzeszowice-Chrzanów-Jaworzno

Niedzielny wypad z moim byłym partnerem...,do rowerowania hehe...

Byłym,bo z różnych powodów już nie jeździmy tyle co kiedyś po kraju i zagranicą.A było tego trochę,oj było...Padały nawet zarzuty że jesteśmy ...parą!:))
No wiecie...gejami:))

hehe...,u nas wszystko z tymi sprawami tak normalnie,klasycznie...,a że dobrze nam się razem kręci,to inna sprawa.Przy okazji dodam że homofobem nie jestem,a jedyne przejawy nietolerancji,objawiam w stosunku do jedynego słusznego wyznania w naszym katolandzie...

Pogoda paskudna,na drogach syf totalny,nikt normalny nie jeździ w takich warunkach.No ale my do końca tacy normalni nie jesteśmy,a że serca gorące,to naprawdę dobrze się jechało!:)

Było romantycznie...

Tacy do końca normalni,to my chyba nie jesteśmy...;)

Pozdro i do nastepnego!:)

| 21:45 poniedziałek, 25 lutego 2013 | linkuj Jak się przestanę śmiać to coś napiszę :-)
angelino
| 19:52 poniedziałek, 25 lutego 2013 | linkuj Fotomontaż! :-)>
niradhara
| 18:18 poniedziałek, 25 lutego 2013 | linkuj naprawdę udany związek partnerski ;-)
| 15:53 poniedziałek, 25 lutego 2013 | linkuj Nasze rowerki to takie złomy,że nawet myjka ciśnieniowa większej już krzywdy im nie zrobi:)
Podejrzenia co do naszej orientacji były uzasadnione z uwagi na nasze obleśne żarty,no wiecie o co chodzi...
A co do puszek po piwie...co to na dwóch chłopa po cztery browary i ćwiartka:))

Bolek i Lolek...wiecie że ktoś z PIS-u,uznał tą bajkę za propagowanie homoseksualizmu,tak jak Teletubisie!:))
| 14:24 poniedziałek, 25 lutego 2013 | linkuj Jak zwykle kupa śmiechu , do następnego Bolku :)
| 14:06 poniedziałek, 25 lutego 2013 | linkuj Rower z jajem ;)
stamper
| 13:15 poniedziałek, 25 lutego 2013 | linkuj W sumie rzeczywiście jakoś podejrzanie wyglądacie razem na tych zdjęciach, trochę mi przypominacie Bolka i Lolka ;-p. Te trasy to w okolicach Krzeszowic? Tam jest sporo takich dróżek.

Pozdr.

Nefre
| 12:43 poniedziałek, 25 lutego 2013 | linkuj Tytuł skojarzył mi się dwuznacznie:))))) Oj Funio- ty zabawny chłopaku:))) Pozdrawiam
jakubiszon
| 10:00 poniedziałek, 25 lutego 2013 | linkuj Pozytywni szaleńcy :D
Vampire
| 08:53 poniedziałek, 25 lutego 2013 | linkuj No, ale zescie te wasze rowery potraktowali ;)
roolez
| 06:47 poniedziałek, 25 lutego 2013 | linkuj Jakby nie patrzał i tak zboczeńcy! ;)
A te puszki po piwie to wasze?

I nie myć rowerów myjką ciśnieniową, bo to śmierć dla rowerów!
nosor
| 06:44 poniedziałek, 25 lutego 2013 | linkuj Ciepłe z Was chłopaki :-)
tlenek
| 02:02 poniedziałek, 25 lutego 2013 | linkuj Poprostu lubicie sobie czasami razem popedałować :) Niezła trasa w taką pogodę

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa roscs