avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139637.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Szosowo,niestandardowo...:)

Sobota, 2 marca 2013 · dodano: 02.03.2013 | Komentarze 6

Jaworzno-Oświęcim-Kęty-Żywiec-Sucha Beskidzka-Wadowice-Oświęcim-Chrzanów-Jaworzno

Ja pierdziu!-ależ ja tego potrzebowałem!:))

Prawie tydzień bez rowerka:( Nocne zmiany w pracy wyssały ze mnie energię do życia i rowerowania.Coś tam wczoraj próbowałem na góralu pojeździć,ale po 5km powrót do domu.Brak chęci,motywacji i nade wszystko przyjemności z jazdy.Kupiłem tylko dwa browary i odespałem nocną harówkę:)

Plan na dzisiaj to brak planu...,właściwie to miałem tylko pojechać do Kęt,popatrzeć na zawody przełajowe:)
Straszne nudy jak dla mnie,jeżdżą w kółko i babrają się w błocie hehe...,no ale,co kto lubi...:)

Potem to już totalna improwizacja...Plan,przełęcz Salmopol i przez Bielsko-Białą do domu...,ale jadę dalej,pogoda dopisuje:)Kolejny pomysł,zapora w Tresnej i powrót.Ale wiosenne słońce zachęca do dalszej jazdy:)
Ostatecznie decyduję się na przejazd przez przełęcz Kocierską i dalej na Andrychów...ale zaczyna fajnie dmuchać w plecy zachodnim wiatrem hehe...,jadę dalej na Suchą Beskidzką:)
Tu już nie ma miejsca na żadne korekty,muszę objechać większą część Beskidu Małego...,no i dalej do Jaworzna już raczej z bocznym i przeciwnym wiatrem:)

Nie będę ściemniał że taka równa liczba mi wypadła,już w Jaworznie zrobiłem klasyczną dokrętkę hehe...,ot tak dla zdrowia ,urody i dobrego samopoczucia:))

To był udany dzień!:)A jutro też sobie pojeżdżę,ale tak bardziej...standardowo:))

Kilka fotek z telefonu,lepszej i gorszej jakości:)Historię każdy może sam sobie dopowiedzieć:)

| 14:07 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj hehe...,bo to fotomontaż!:))-dodałem fotki z innych wypadów,a w opisie dopadła mnie fantazja:))
| 08:28 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj hehe, na tej fotce z Żarem w tel wyglądasz jak doklejony :D ale wierzę Ci na słowo hehe
jakubiszon
| 01:32 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj nie no to już jest mega pech!!!! Też dzisiaj kręciłem w owych okolicach i znowu się nie spotkaliśmy!!! Coś chyba trzeba z tym zrobić :). P.S. Piękny dystans jak na marzec :)
daniel3ttt
| 21:55 sobota, 2 marca 2013 | linkuj Ładnie tego machnąłeś. Też miałem dzisiaj północny wiatr i śniegu wbród.
| 21:27 sobota, 2 marca 2013 | linkuj Taką szoską to można popierdalać ;-) Gratule men!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa itepe