avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139837.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Kozy...:)

Poniedziałek, 4 marca 2013 · dodano: 04.03.2013 | Komentarze 7

Jaworzno-Oświecim-KOZY-Bielsko-Biała-PRZEGIBEK:)-Kobiernice-Oświęcim-Jaworzno

Relaks...:)
Ciężki nieuleczalny przypadek bikera ze mnie hehe...Mam tyle świetnych terenów do rowerowania na północ i wschód od Jaworzna po Jurze Krakowsko-Częstochowskiej,a ja stale śmigam po tej samej trasce w stronę Bielska-Białej:)
Mam pewną teorię,czemu mnie tak ciągnie w góry,ale to może innym razem:)

Dzisiaj po odespaniu nocnej zmiany i odwiezieniu łebków do szkoły,kierunek KOZY:)Taka mieścina z ciekawym drzewkiem,dokładnie opisanym przez Elę,Opis linka-Opis linkawiec nie będę się rozpisywał,ot taki tam krzaczek hehe
A jak już tam byłem,nie mogłem sobie odmówić przyjemności wdrapanie się na jakąś górkę...,Przegibek był najbliżej...

Za cholerę nie wiem,czemu mówią na to platan:)

Przegibek na deser...mniam!:)

Gostek z nartami,gapił się na mnie jak na wariata:))

Hehe...może nie wie,że na dole już wiosna:)

Jadę sobie w dół,pierwszy zakręt...

Drugi zakręt...

Trochę lodu na drodze i wpadam w zaspę...,ależ pięknie i profesjonalnie wybroniłem się przed glebą! hehe...,a raczej śniegiem...

Żar,tam mnie jeszcze w tym roku nie było:)
No to następnym razem...,i znowu ta sama traska;)

efff
| 08:52 piątek, 8 marca 2013 | linkuj Kozy są ostatnio modne, zwłaszcza na you tube ;P A krzaczek ciekawy, ciekawy :)
| 21:20 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj Tak,Funio to ten piesek:)
daniel3ttt
| 20:21 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj Pogoda dzisiaj była super. Ni ma jak górki
| 19:40 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj Jest dobrze Funio! A platan to jest rzeczywiście platan i to nie byle jaki platan :-))) A za widok na ostatnim zdjęciu dał bym się pociachać, tylko nie wiem za cholerę co to ca członek widnieje w lewym rogu!? :-)
| 18:40 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj No sam jestem ciekaw tej teorii :)))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dzaws