avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139242.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Spawanie aluminium...:)

Sobota, 9 marca 2013 · dodano: 09.03.2013 | Komentarze 15

Wpis może mało rowerowy,ale jednak w temacie:)Na rowerowanie nie ma czasu,ale to udało się załatwić:)

W starej szosce na zimę i paskudne warunki,najpierw kiedyś pojawiła się ryska na spawie,potem co wyjazd coraz większa.3/4 obwodu rury podsiodłowej z pęknięciem,to już za dużo aby jeździć,poszukałem fachowca i taki oto efekt:))

Gość spoko,firma pożądna.Na pytanie czy zajmuje się takimi duperelami,odpowiada ze to nie pierwsza rama u niego,i jak chcę to wzmocni mi to tak jak w rowerkach do sportów ekstremalnych...:))

Na wyglądzie mi nie zależy,mówię...to ma być mocne i trwałe,tak abym nie musiał już trzymać diety i spokojnie dobić do setki żywej wagi,bez uszczerbku dla ramy...;)

hehe...70zeta mnie to kosztowało:)Alu spawa się w argonie i byle domorosły fachowiec tego nie zrobi.Teraz tylko pomalować i można bez wiekszego obciachu wyjechać na szosę:))

| 06:19 czwartek, 14 marca 2013 | linkuj te tabelki do mnie nie pasują,taka ze mnie pokraka hehe
angelino
| 20:08 poniedziałek, 11 marca 2013 | linkuj Mam to samo, więc jeźdżę na górskich 21 - 22, co w tabelach oznacza, że powinienem mieć 2 metry, a ni-mom.
| 06:55 poniedziałek, 11 marca 2013 | linkuj Co do wielkości ram,to trochę racji jest.U mnie jest taki problem,że mam cholernie długie nogi,jak nie przymierzając...Kate Moss;)Gdybym miał kupić ramę pod długość nóg,to by było pewnie jakieś 620...
marcintt
| 20:52 niedziela, 10 marca 2013 | linkuj sorry, za te zduplikowane komentarze komp się zwiesił :(
| 20:51 niedziela, 10 marca 2013 | linkuj zresztą miejsce pęknięcie też świadczy o tym, że spowodowane jest to raczej zbyt płytko osadzoną sztycą, pozdro
angelino
| 18:31 niedziela, 10 marca 2013 | linkuj Rzemiosło! Kolarstwo! Cholera i dieta!
| 16:29 niedziela, 10 marca 2013 | linkuj A mówiłem że jesteś gruby :)
Pidzej
| 14:58 niedziela, 10 marca 2013 | linkuj Wydaje mi się że masz za małe ramy, w obu szosówkach (i przez to za bardzo wysunięte sztyce, w dodatku z offsetem).
| 09:55 niedziela, 10 marca 2013 | linkuj Pożyczysz torebkę-trójkąt od Janusza i nie będzie nic widać. Ładnie tą szoskę załatwiłeś...
| 08:46 niedziela, 10 marca 2013 | linkuj hehe...no bardziej schudnąć nie mogę,zostały same mięśnie!;)
A co do smarowania...ja stosuję Sudocrem:)
vanhelsing
| 00:31 niedziela, 10 marca 2013 | linkuj To teraz możesz po downhill uprawiać na tej szosce ;)

Ale że z takim małym przebiegiem już się zaczeła rama sypać... Za dużo ważysz i tyle!
daniel3ttt
| 00:16 niedziela, 10 marca 2013 | linkuj Primo - schudnąć
Secundo - Linomag
| 23:44 sobota, 9 marca 2013 | linkuj Jeszcze tydzień temu patrzyłem na Radlin i nie było zapisów,ale jadę!:)
Muszę się tylko lepiej przygotować,bo mi dupa nie wytrzymała na 550km hehe...,ale w Gliwicach już było ok:)
Wiem czym smarować...;)
tadzik1963
| 23:34 sobota, 9 marca 2013 | linkuj Musisz teraz rozglądnąć się za porządną farbę do amelinium.....bo inaczej tego nieeepoomaalujeesz.....
A tak poważnie miałem podobny problem w ramie Krosa tylko pęknięcie było na rurze podsiodłowej tuż nad rurką poziomą dałem też pospawać w zakładzie specjalistycznym ,ale po pewnym czasie i przez spaw to pękało dalej,ale u ciebie widzę w innym miejscu i wzmocnienie spoko to chyba potrzyma lepiej. Tanie to spawanie amelinium nie jest za kawałek spawu tyle kasy,trochę by dołożyć i dobrą używkę można by kupić. Pozdrawiam.
Ps. A do Radlina na maraton się wybierasz? Zapisy już ruszyły.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa erstw