avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139242.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Relaks...:)

Niedziela, 10 marca 2013 · dodano: 10.03.2013 | Komentarze 5

Jaworzno-Bukowno-Olkusz-Krzeszowice-Rudno-Trzebinia-Jaworzno

...z Aniutą:)
Anka nie obrazi się za to co napiszę,bo już osobiście jej to powiedziałem:)
Jest postęp!:))
Wreszcie jakaś płynna jazda,bez fochów i innych babskich fanaberii:)
Nie musiałem czekać na każdej górce,zwalniać i zrobić zbędnych postojów.Wręcz przeciwnie,pierwsze kilkadziesiąt km,to ja musiałem gonić Ankę hehe...,trochę się zastałem po tygodniowej przerwie od rowerowania:)
Może Lensem nie jestem,ale jakiegoś tam obycia w jeździe ze mną na rowerze wymagam,tak że możesz szykować szosę...,w tym sezonie może coś więcej pojeździmy:)

Pogoda paskudna,zwłaszcza w okolicach Olkusza i Krzeszowic.Warunki wręcz górskie,mokro i sporo śniegu na poboczach.Mgła i przez połowę trasy wiatr w twarz...,ale były też sympatyczne momenty,pogaduchy,żarty,żółwie tempo...;)
Pozdro i do następnego!Mam nadzieję że na szosie,bo na górala już patrzeć nie mogę...

Rudno,u stóp zamku Tenczyn:)

Nieco "odnowione" ruiny zamku Tenczyn.Można już zapomnieć o wejściu na dziedziniec.Zamek już w prywatnych rękach i trzeba będzie płacić:(

Rower,buda,Anka zamek...

Ot i cała traska na tej mapce:)