avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139242.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Temperatura:-7.0

Rowerowe powitanie wiosny...?:)

Sobota, 23 marca 2013 · dodano: 24.03.2013 | Komentarze 8

Miechów...w koło Macieju hehe...:)

Ładna mi wiosna...,rano ok.-12,przez cały dzień -7:(

No ale jak już się tam pojawiłem,to nie wypadało nie wystartować.Dobrze że choć słońce było,bo poprzedniego dnia to wszędzie pewnie padało i wiało,syf na drogach:(
W dniu startu mroźno,ale sucho.Traska krótka,pagórkowata,w otwartym ruchu.Sporo pieszych na trasie ,ogólnie szarpanina,mroźny porywisty wiatr...łatwo nie było:)
Specjalnie się nie napinałem,przejechanie 165km wystarczyło na wygranie imprezy,bo większość wymiataczy długodystansowych pewnie się wystraszyło mrozu hehe...
Chciałem więcej przejechać,czasu było sporo,ale jakoś zabrakło motywacji.Samemu ze sobą nie chciało mi się rywalizować...;)

Nie w głowie mi było robienie fotek.Bardziej skupiłem się na walce z wiatrem,pieszymi i samochodami:(Mróz też nie zachęcał do zabawy telefonem.Jak się pojawią foty na stronie orga,może coś dodam,sam jestem ciekawy...

tadzik1963
| 21:57 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj Teraz widzę że byłeś i nieźle tę wiosnę powitałeś. Jak dla moich starych kości i stawów to na szosę za zimno, tak koło 3 godzin spoko, potem jakoś mięśnie i stawy nie chcą mnie słuchać.
A tak po za tym to ta pętelka mogła by być ciut większa na tych 2,75 km kręćka można dostać.
Gratuluję wygranej.
jakubiszon
| 21:23 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj Szacun i zarazem gratulacje!!! :)
| 17:38 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj Eee Tyś to jest wariat, na mrozie, w kółko i jeszcze zawody! Ile to kółek było, bo nie chce mi się tego dzielić?:)
niradhara
| 16:43 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj Gratulacje!
endriunh
| 14:14 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj Wstałem o 5 rano już miałem jechać a tu nagle przypomniały mi się ważne sprawy związane ze szkołą ,które do wczoraj mogłem załatwić .Dopiero gdzieś około 12 już mogłem jechać .Miałem plan podjechać tam z KRK zrobić ze 3 kółka i wrócić :P niestety mróz mnie odstraszył ,do tego ledwo po chorobie ;/
Gratuluję dystansu i dozobaczenia na jakimś kolejnym maratonie ;)
| 12:46 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj Dobry dystans jak na zimo-wiosne :) Ale żeby tak w kółko jeżdzić :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zwina