Szosowo,standardowo...:)

Środa, 17 kwietnia 2013 · dodano: 17.04.2013 | Komentarze 8

Jaworzno-Porąbka-Jaworzno

Trening przed pracą:)

Z ciekawszych wydarzeń,to próba dojścia jakiegoś wychudzonego kolesia na pięknej szosie z prędkością 40km/godz....A on mi z niepokojącą prędkością odjeżdżał..., może to nie był rower hehe...,powrót w deszczu,ale przy takiej temperaturze nie zrobiło to na mnie większego wrażenia.Chociaż można się wpienić,bo rower znowu uświniony,a już w Jaworznie wyszło słońce...

| 20:31 niedziela, 21 kwietnia 2013 | linkuj ...10,15kg mniej i mogę jeździć na IC:)
vanhelsing
| 22:48 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj Jeździj na IC, dziś w Katowicach śmigali po mieście, świetny widok, bo naprawdę duży peleton sie zrobił.

PS - musisz schudnąć, żeby doganiać szczupłych kolesi ! :D
| 22:10 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj hehe...trzy magnesy i kręciłem kołem w domu pijąc browary:)
marusia...już od lat nie składam "ofiar",wolę przepić sam:)
daniel3ttt
| 22:03 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj Aniuta bo funio ma podobno dwa magnesy na kole...
marusia
| 19:59 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj Dobrowolna ofiara w intencji bezdeszczowej pogody załatwiłaby sprawę :)
| 11:01 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj Masz ''szczęście'' do opadów w tych okolicach - może bezwiednie wykonałeś rano kilka kroków zaklinających deszcz? :D Houk!
daniel3ttt
| 10:57 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj Miałem podobnie z tym deszczem a w Cieszynie juz sucho

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa botek