Już mi nie "pśtyka"...;)

Niedziela, 21 kwietnia 2013 · dodano: 21.04.2013 | Komentarze 14

...ciąg dalszy wpisu poprzedniego:)

A co dzisiaj?-no trochę pojeździłem...
Całą zimę o NIEJ myślałem...marzyłem,śniłem,tęskniłem...,po raz pierwszy w tym roku...PĘTLA BESKIDZKA!-i jeszcze trochę...;)

Jaworzno-Oświęcim-Bielsko Biała-Żywiec-OCHODZITA-Korbielów-KUBALONKA-Wisła-SALMOPOL-Żywiec-KOCIERZ:)-Zator-Oświęcim-Jaworzno

Całą pętelkę od Żywca do Żywca,przejechałem z sympatycznymi góralami,których poznałem po drodze:)
Pozdrawiam!:)

Kilka fotek wątpliwej jakości,bez zbędnego komentarza:)

Udany dzień!:)

tlenek
| 23:13 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj ta na moście by się lepiej prezentowała w kolarskich spodenkach :)
vanhelsing
| 22:14 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj Ja tą w czerwonym muszę odnaleźć!
| 20:02 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj hehe...pociągnijmy temat tych ładnych tyłków dziewcząt...to stałe bleble o widokach, dst i średnich takie nudne;)
piofci
| 19:25 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj Dystansu nie ma co komentować, bo to nie jest normalne:) ale rozwaliłeś system tą samojebką z mostu:D
nedvet
| 16:19 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj pi%#*le cały ten rower, i tak Cię nigdy niedogonie :)
| 13:12 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj Gratki :)
vanhelsing
| 07:51 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj Średnia i dystans mnie już nie dziwią, ale tymi zdjęcami to zszokować jeszcze potrafisz... :D
| 20:24 niedziela, 21 kwietnia 2013 | linkuj hehe...świat się skończy,jak Kaczka i klika dojdzie do władzy,a ja kręcę bo lubię:)
To nie były tyłki ani zadki hehe...to było coś WIELKIEGO,trudne do opisania:)-ale szacunek dla dziewczyn,pewnie "wzięły" się za siebie:)
| 20:09 niedziela, 21 kwietnia 2013 | linkuj Dżizas, teraz pacze, że jeszcze Kocierz zaliczyłeś :D Masakra! Aż z tej okazji pozwoliłem sobie zmodyfikować słowa pewnej piosenki: "Funio kręci tak jak by miał się skończyć świat" :DDD
tlenek
| 19:21 niedziela, 21 kwietnia 2013 | linkuj pewnie opalenizna kolarska już wyraźna u Cb. Świetna trasa.
daniel3ttt
| 18:36 niedziela, 21 kwietnia 2013 | linkuj Nowa upodobanie funia - fotki damskich zadków:) Graty za dystans. Pogoda dopisała.
| 17:48 niedziela, 21 kwietnia 2013 | linkuj No, z takim zestawem musiało przejść! Wow, ale świetna traska! Pozazdrościć formy (średnia na niej wyrywa z butów!) i towarzystwa, choćby i przypadkowego, hehe.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wiata