Relaks...:)

Jaworzno-Bielsko Biała-PRZEGIBEK-ŻAR-Bieruń-Imielin-Jaworzno

Turystycznie,krajoznawczo,zakupowo:)
Kierunek góra Żar:)
I aby za łatwo nie było,wcześniej wdrapałem się na przełęcz Przegibek:)W drodze powrotnej wpadłem jeszcze do zaprzyjaźnionego sklepu rowerowego w Imielinie,z myślą że do domu wrócę już na nowych oponkach hehe...,niestety nie było tego co chciałem,będzie za dwa dni:)
Coś tam jednak sobie kupiłem,biżuteria na poprawę nastroju:)

| 20:10 sobota, 27 kwietnia 2013 | linkuj Bo jak się zmęczę,to jestem zrelaksowany,taki dziwoląg ze mnie:)
| 22:21 środa, 24 kwietnia 2013 | linkuj Ale mieszasz ludziom w głowach - dla większości relaks oznacza posadzenie czterech liter na fotelu przed telewizorem ewentualnie poobiednia drzemka a nie szlajanie się po górach na rowerze :)))
| 20:29 środa, 24 kwietnia 2013 | linkuj Ależ mi się podobają te widoki :-)
vanhelsing
| 19:55 środa, 24 kwietnia 2013 | linkuj Wyczyść szybkę w aparacie, będą wyraźniejsze zdjęcia! :D

Dystansu już nie komentuje ;P
krzychu60
| 18:45 środa, 24 kwietnia 2013 | linkuj Fajny relaks

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa asnas