avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139717.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Ogrodzieniec...:)

Środa, 1 maja 2013 · dodano: 01.05.2013 | Komentarze 7

Jaworzno-Sosnowiec-różne zadupia...,Ogrodzieniec-inne zadupia...-Jaworzno:)

Relaks...,sympatyczny wypad z ekipą z JMTB,czyli jaworznickiego forum rowerowego w składzie Aniuta,Nemo,Lama,Koval i ja:)

Z konkurencyjnego fejsbukowego prężnie działającego na szeroką skalę,o niespotykanym rozmachu,i ogromnym potencjale,z nieprawdopodobną ilością zalogowanych i niezalogowanych... z tysiącami znajomych i anonimowych użytkowników JDR,czyli Jaworzno Dla Rowerów,nikt nie pojechał...,pewnie za daleko było,jaworznickie szlaki rowerowe tam nie sięgają...;)

Pozdrawiam i do następnego!:)
Kategoria integracja, góral

| 22:39 czwartek, 2 maja 2013 | linkuj Każdy komentarz na inny temat hehe...dlatego wszystkich pozdrawiam po równo:))
piofci
| 17:36 czwartek, 2 maja 2013 | linkuj a myślałem, że nikt ze ''starej'' ekipy nie jedzie..szkoda, cały dzień byliśmy blisko :)
Lama
| 12:24 czwartek, 2 maja 2013 | linkuj Masz lepszą średnią Aniuta, bo dawałem Ci dobre zmiany... :)
| 19:06 środa, 1 maja 2013 | linkuj Nie ma to jak integrejszyn-majówkejszyn ;) Dobry team tam macie (również;)
demek
| 18:44 środa, 1 maja 2013 | linkuj Reszta sie cieszy, ze Wy sie cieszycie.

My tylko tak [url=http://demek.bikestats.pl/916999,Jaworzno-Ciezkowice-Biskupi-Bor-Bukowno-Ploki-Trzebinia-Gory-Luszowickie-Ciezkowice-Jaworzno.html][/url]

pozdrower ;]

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa geipo