Już nawet nie chce mi się z Tobą żartować...;)

Niedziela, 5 maja 2013 · dodano: 05.05.2013 | Komentarze 7

Jaworzno-Rudno-Jaworzno

...to nie moje słowa i nie do mnie,ale fajny tekst na tytuł wpisu hehe...
Sympatyczny wypad w gronie forumowiczów z jaworznickiego forum rowerowergo JMTB w składzie Aniuta,Piovci,Van,Koval,Janusz507,Lama,Nemo i ja:)-wieczorem jeszcze sprawa do załatwienia:)

fotki dodam jak ogarnę zmiany na photobikestats...
...już ogarnąłem:)

Pozdro i do następnego!-czyli jesteśmy umówieni na ognisko w kamieniołomie hehe...
Kategoria góral, integracja

Kajman
| 19:17 czwartek, 9 maja 2013 | linkuj Aniuta była pod wrażeniem towarzystwa, tak wynikało z tego co u nas mówiła:)
niradhara
| 19:02 środa, 8 maja 2013 | linkuj Zadziwiająco duża ilość fotek, z trasy do Porąbki nigdy tylu nie wstawiasz. Ciekawe dlaczego? :-)
| 21:44 poniedziałek, 6 maja 2013 | linkuj No,laćki fajne...a ta mina to pewnie foch:)
vanhelsing
| 21:14 poniedziałek, 6 maja 2013 | linkuj Cudowne gumuklapki Lamy, no cudowne!

A poza tym Anka ma fajną minę pod zamkiem.... : D
Lama
| 21:07 poniedziałek, 6 maja 2013 | linkuj Najlepszy but jaki widziałem :) a dupa ponoć ma być jeszcze lepsza, bo Janusz rzeźbę robi :)
piofci
| 16:32 poniedziałek, 6 maja 2013 | linkuj zajebisty but na 1 zdjęciu!:) .... i zajebista dupa na 3 od końca :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa trzad