avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139717.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Trening...:)

Wtorek, 7 maja 2013 · dodano: 07.05.2013 | Komentarze 8

Jaworzno-Oświęcim-Tresna-KOCIERZ-Andrychów-Zator-Chrzanów-Jaworzno

Jeden solidny podjazd musiał być,nie ma to tamto...:)

Wypociłem z siebie cały "długi weekend" hehe...;)

| 22:01 wtorek, 7 maja 2013 | linkuj chyba z górki...:)
Polecam wszystkim przełęcz Kocierską,całą pętelkę chętnie też pokażę:)
Lama
| 19:21 wtorek, 7 maja 2013 | linkuj To jest ten ulubiony podjazd? My tam na fulach taką średnią zrobiliśmy... :):)
| 16:06 wtorek, 7 maja 2013 | linkuj haha, nie wygłupiaj się :)))) kiedyś może to ja będę w potrzebie, hehe
piofci
| 15:57 wtorek, 7 maja 2013 | linkuj haha po ostatniej rozmowie o beskidach i jurze byłem pewien, że następnym razem przywalisz 150 ale właśnie po jurze:) Jak widać, coś w tym Zatorach jest:D
wloczykij
| 13:25 wtorek, 7 maja 2013 | linkuj Jestem pod wrażeniem twoich treningów krajoznawczych ;)
| 13:12 wtorek, 7 maja 2013 | linkuj Jedno i drugie hehe......a wiesz że pomyślałem aby zatrzymać się i pomachać Ci do okna.Poza tym jestem Ci winien isotonika i kanapkę z miodem;)
| 12:54 wtorek, 7 maja 2013 | linkuj Oj, chyba mam za dużo roboty, bo Cie nie widziałem jak wracałeś z Kocierza przez okno w pracy ;) Albo, co bardziej prawdopodobne, po prostu ostro zap..ałeś :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa sobie