avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139777.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Trening...:)

Czwartek, 9 maja 2013 · dodano: 09.05.2013 | Komentarze 5

Jaworzno-Bukowno-Olkusz-Krzeszowice-Rudno-Chrzanów-Jaworzno

Przed pracą...miało być przez Kraków,ale w drodze szybko obliczyłem że nie wyrobię się do roboty,a wcześniej jeszcze muszę odebrać łebka ze szkoły:)

Po drodze wpadłem do trzech sklepów rowerowych i w żadnym nie było opon do szosy...,nie rozumiem,przecież szosowanie jest bardziej popularne w Polsce,od tłuczenia się w terenie...;)Ale to pewnie dlatego,że jest duży popyt na laćki szosowe,a do górali tylko zalegają w magazynach i parcieją...;)

Dzisiaj miało być w miarę płasko,ale chcąc nie chcąc,po górkach pojeździłem,no ale ja to przecież lubię:)

| 17:21 piątek, 10 maja 2013 | linkuj Jak się w pracy w ciula gro, to się krzepe mo :)
Lama
| 15:50 piątek, 10 maja 2013 | linkuj Trzeba mieć niezłą krzepę, żeby sobie ot tak 100km przed pracą strzelić :)
| 22:10 czwartek, 9 maja 2013 | linkuj Tylko w 50%:),przez chwile pomyślałem o podjeździe pod Miękinię i zrobić fajny v-max,może innym razem:)
piofci
| 19:52 czwartek, 9 maja 2013 | linkuj Czyżby kopia niedzielnej traski?:)
marusia
| 10:35 czwartek, 9 maja 2013 | linkuj Wypadzik w górki przed robotą -ech... też bym tak chciał :] Nie ma rady -trza szosówkę nabyć :]

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ruchy