avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139397.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Jaworzno...:)

Poniedziałek, 20 maja 2013 · dodano: 20.05.2013 | Komentarze 5

...sprawa do załatwienia:)

Po Jaworznie 12km,...reszta z sobotniego ścigania,aby statystyki się zgadzały hehe... po Ustroniu przed i po imprezie:)

moje fotki:)

Kategoria góral, szosa

RamzyY
| 19:13 wtorek, 21 maja 2013 | linkuj pozdrowienia dla pana ratownika ;)
| 15:02 wtorek, 21 maja 2013 | linkuj hehe...to aureola,a na afro włosów brak;)
marusia
| 12:14 wtorek, 21 maja 2013 | linkuj W pierwszej chwili pomyślałem, że zrobiłeś sobie fryzurę afro :p
| 22:00 poniedziałek, 20 maja 2013 | linkuj Tak po cichu powiem Ci ze makaron z sosem na zakończenie był do dupy...,ale bufet na mecie z ok.Mnie też w pierwszej chwili wydawało się że to marchewki hehe...nawet pomyślałem że nie wszystko wiem o diecie kolarzy!:))
| 13:21 poniedziałek, 20 maja 2013 | linkuj Aleeee gar makaronu, że aż powiem brzydko - żarłbym, hehe. A te banany pomyliłem z marchewkami i myślę, na ch.j im marchewki? Hehe ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oispi