IV Śląski Maraton Rowerowy...:(

Niedziela, 23 czerwca 2013 · dodano: 23.06.2013 | Komentarze 5

...czyli szosowa jazda na orientację,z elementami walki o przetrwanie...

Miało być 600km...,organizacyjna porażka,beznadziejna dziurawa trasa,kluczenie błądzenie,na bufetach woda,drożdżówki i śliwki...
Rezygnuję po pierwszej pętli,życie i zdrowie dla mnie ważniejsze.Być może inni uczestnicy mają inne zdanie,może dlatego że już przejechali wcześniej tą traskę,może jestem za cienki na takie wyzwania,może przywykłem do innych standardów jeśli chodzi o organizację maratonów rowerowych,może się starzeję i marudzę,,może siodełko było za twarde,może...

Koniec tematu...,chcę jak najszybciej zapomnieć o tej imprezie.Następne 24h pewnie w Miechowie:)-jestem pewien że tam nikt nie będzie chciał zarobić na uczestnikach...

Już na początku kraksa w mojej grupie.Jeden z kolarzy zakończył imprezę,mówił że próbował ominąć dziurę...

daniel3ttt
| 10:23 poniedziałek, 24 czerwca 2013 | linkuj No nie zazdroszczę. Przybywaj zatem na 24 h do Czech bo tam lepiej zorganizowane a w tym Miechowie pewnie kolejny "ogór". Albo trasę bierz na góralu.
endriunh
| 23:11 niedziela, 23 czerwca 2013 | linkuj Było,mineło
efff
| 19:48 niedziela, 23 czerwca 2013 | linkuj Nic się nie martw Funiek! W sobotę Cię dokarmimy :)
demek
| 19:46 niedziela, 23 czerwca 2013 | linkuj Ktory w koncuy objechales jesli nie 600?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sobot