Relaks...:)

Wtorek, 9 lipca 2013 · dodano: 09.07.2013 | Komentarze 9

Jaworzno-Olkusz-Krzeszowice-Chrzanów-Jaworzno

Sympatyczny wypad w towarzystwie Anny i Radosława,umilany pogaduchami,a na koniec lodami i browarkiem:)
Wstępnie jesteśmy umówieni na weekendowa wycieczkę w góry,chętnych zapraszamy:)

Kategoria integracja, szosa

| 09:19 środa, 10 lipca 2013 | linkuj Niedziela ok, tylko pod warunkiem, że nie będzie kilka dni wcześniej padać. Jak nie będzie to wsiadam w pkp i kierunek Rycerka;) a jakby popadało rzęsiście wcześniej to pewnie Salmopol i Równica ;)
| 09:12 środa, 10 lipca 2013 | linkuj Niedziela,kto chętny można się zgadać.O dobre towarzystwo chodzi najbardziej,nic nowego co do traski nie wymyślimy:)
demek
| 19:32 wtorek, 9 lipca 2013 | linkuj Jak nie pojde do pracy w sobote to chyba sie wybiore na
tlenek
| 19:29 wtorek, 9 lipca 2013 | linkuj Strzelam że beskid Śląski :P Pozdro
| 17:29 wtorek, 9 lipca 2013 | linkuj Jakie góry i w który dzień - Tomaszu! ;)
| 17:09 wtorek, 9 lipca 2013 | linkuj AAAAAAAAAA

To wiele zmienia. Dziady, chamy i w ogole :P
Lama
| 16:56 wtorek, 9 lipca 2013 | linkuj Ale Ty ładnie o mnie piszesz Tomaszu :P
To, że zgapiłem tę koszulkę od Ciebie Damianie, to jeszcze nic... ode mnie zgapiło pół Polski :) Normalnie jakby w Lidlu jakaś promocja była... :)
demek
| 16:04 wtorek, 9 lipca 2013 | linkuj A to dziad. Zgapil ten Radoslaw koszulke odemnie ;-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa azega