Relaks...:)

Niedziela, 14 lipca 2013 · dodano: 14.07.2013 | Komentarze 5

Jaworzno-Oświęcim-Bielsko Biała-PRZEGIBEK-Oświęcim-Jaworzno

Ugadany kilka dni wcześniej wypad z Anną i Radosławem na niewielką górkę w okolicach Bielska:)
Pogoda ok.Dla mnie to chyba setny wjazd na Przegibek,dla nich po raz pierwszy,więc nieco się podniecali hehe
Po drodze nic specjalnego się nie wydarzyło...no chyba że kiszka w tylnym kole Radka:)
Pozdrawiam i do następnego:)
Kategoria integracja, szosa

Lama
| 18:09 wtorek, 16 lipca 2013 | linkuj Wiem, wiem. Zgrywam się tylko :)
| 19:59 niedziela, 14 lipca 2013 | linkuj Zapomnialeś dodać Tomku, że nie wytrzymałeś mojego tempa narzuconego pod Przegibek, reszta się zgadza :):)
tlenek
| 19:13 niedziela, 14 lipca 2013 | linkuj Ja jeszcze nie byłem na Przegibku :/ ale BĘDE, kiedyś napewno :)
A to tak do ostatniego Twojego wpisu, przydałyby się takie :)
| 15:50 niedziela, 14 lipca 2013 | linkuj A też byłem dziś, ale żadnych podnieconych kolarzy nie widziałem, więc musieliśmy się minąć, haha.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa losic