Inter City...;)

Środa, 24 lipca 2013 · dodano: 24.07.2013 | Komentarze 4

IC Katowice...napisałem sobie taką frazę w wyszukiwarce,aby dowiedzieć się czegoś więcej o tej imprezie,i otrzymałem rozkład jazdy pociągów hehe...
Chodzi oczywiście o INFRASETTIMANALE CLASSICO,cotygodniowy trening szosowców z okolic Katowic:)

Ale wcześniej relaks standardową traską przez Bukowno,potem już z Januszem i Radkiem do Katowic.
Na miejscu pewnie ze setka kolarzy,fajna atmosfera,ale co do całości mam mieszane uczucia...,jak dla mnie za dużo "pierdolenia" po mieście,tak na początku,jak i pod koniec jazdy.Światła,tory,setki zakrętów...nie moje klimaty,no ale co kto lubi.Mnie specjalnie nie spasowało.Mowa o trasce oczywiście,reszta ok,szczególnie mocne tempo poza granicami Katowic:)

Ogólnie dzień na plus,impreza też.Ale następnym razem mocno się zastanowię.Sam dojazd i powrót to już średnia przyjemność z jazdy po aglomeracji GOP:/
A tak w ogóle...to zakończyłem IC w pierwszej grupie,ale to pewnie dlatego że pod koniec zwolnili,i dali się dojść mojej ekipie pościgowej hehe