Relaks...:)

Niedziela, 28 lipca 2013 · dodano: 29.07.2013 | Komentarze 8

Z Michałem i Piotrem na basen do Chrzanowa:)
Umówmy się,że to "rozjazd"po sobotnim ściganiu po górkach:)

Z tym "relaksem" to jednak trochę przesadziłem...

Robiłem jednak wszystko to co tygrysy lubią najbardziej hehe...leżenie w cieniu,browar(y),gazeta...
Kategoria góral, z synami

Kajman
| 11:55 wtorek, 30 lipca 2013 | linkuj A co tu focić jak na basenie same grubasy:(
| 18:03 poniedziałek, 29 lipca 2013 | linkuj Jaja sobie robicie...
Jestem fanem motoryzacji na równi z rowerem,nie mam klapek na oczach i nie gadam i myślę tylko o rowerowaniu:)
Co do estetyki i relaksu na basenie to faktycznie mieszane uczucia...musiałem mocno się wpatrywać,aby na czymś atrakcyjnym oko zawiesić hehe...,ale o paniach tylko dobrze,taki mam zwyczaj:)Jednak jeśli chodzi o facetów,lepiej jednak by było,aby się nie obnażali,bleee:))
demek
| 13:07 poniedziałek, 29 lipca 2013 | linkuj Jest jeszcze inne powiedzenie...

kto wybrzydza...ten nie rucha

;-)
Lama
| 13:03 poniedziałek, 29 lipca 2013 | linkuj Co ten gościu w czerwonym robił, że aż przykryłeś nogi gazetą? :)
| 13:01 poniedziałek, 29 lipca 2013 | linkuj Pięknego ciała, nigdy nie zawiele :)))
marusia
| 11:32 poniedziałek, 29 lipca 2013 | linkuj Też się zawiodłem zdjęciami. Gust Ci się ostatnio spsół...
demek
| 08:49 poniedziałek, 29 lipca 2013 | linkuj Dokladnie to samo z tymi kobietami pomyslalem :P
| 08:13 poniedziałek, 29 lipca 2013 | linkuj No proszę, coś nowego o Funiu można się dowiedzieć - fan motoryzacji i kobiecych ciał XXL (przynajmniej tak wygląda to na zdjęciach) hehehe

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ispie