TdP Katowice...,IC Katowice...:)

Środa, 31 lipca 2013 · dodano: 31.07.2013 | Komentarze 4

Dzień pełen wrażeń:)
Z rana 28km góralem,trochę terenem do Chrzanowa na zakupy,a przy okazji do salonu Fiata z zapytaniem:)
Tak,tak...Fiaty też się psują,co trudne do uwierzenia hehe...,a tego pytania od razu pożałowałem,gdy sympatyczna pani odpowiedziała mi ile kosztuje pewna część do mojego autka...
Allegro...tam mnie pewnie nie oskubią z ciężko zarobionych pieniędzy!:))

Po południu szosą do Katowic popatrzeć jak się ścigają ludzie roboty na TdP...,a jak już tam byłem,to jeszcze trening z ekipą IC (INFRASETTIMANALE CLASSICO) :)

Na Chrzanowskim rynku.Chwila relaksu,aczkolwiek Warki nie lubię:)

A to już Katowice...
...zamknięty ruch w centrum Katowic w godzinach szczytu komunikacyjnego...bezcenne!:))

Finisz...jakiś Jankes wygrał,ja jednak liczyłem na Szurkowskiego,ale chyba miał defekt...;)

Ogólne zamieszanie...ale atmosfera fajna,dostałem nawet jakąś mapkę z Dolomitami od jakiegoś makaroniarza ze słowem"prośę":))

Dekoracja...mało co słyszałem bo nad głowa hałasował śmigłowiec,ale na wielgachnym telebimie mogłem pooglądać fajne hostessy całujące na podium jakichś wychudzonych kolesi hehe

IC

Ok. setka kolarzy amatorów na cotygodniowym treningu w okolicach Katowic:)
Poszukam coś w sieci fajnych fotek,oczywiście tych z moim lepszym profilem hehe,choć podobno dobrze wyglądam z kazdej strony:))