FSA...:)

Poniedziałek, 19 listopada 2012 · dodano: 20.11.2012 | Komentarze 10

Do rowerowego w Imielinie po odbiór nowej pięknej korby:)
Reklamacja została uznana.Trochę to trwało,już nawet zapomniałem o sprawie Opis linka,a tu taka niespodzianka:)

mmm...,jest piękna!;)

Oczywiście będzie wymiana.Shimano 105 przegrywa jeśli idzie o wygląd i wagę,może nieco sztywniejsza,ale to szczegół,lansik na szosie musi być...;)

| 12:33 poniedziałek, 26 listopada 2012 | linkuj Jest taka ładna,że nie mogę się opanować...;)
czegevara
| 19:49 niedziela, 25 listopada 2012 | linkuj Sprzedaj tego FSA bo też ci się połamie:) Full speed ahead - ale nie z FSA. Ja zmieniam trzeszczącego i gibkigo Gossamera na Ultegrę...
| 17:35 sobota, 24 listopada 2012 | linkuj Korba musiała przypłynąć z Tajwanu,w kraju takich nie było:)
A i pewnie kolesie z Meridy zastanawiali się jak by tu się wykpić od reklamacji.Ale ja"wspólnie i w porozumieniu" ze sprzedawcą z Imielina,ustaliliśmy wersję na temat ,w jakich okolicznościach,doszło do uszkodzenia korby:))
Troszkę ubarwiliśmy...
piofci
| 21:00 czwartek, 22 listopada 2012 | linkuj słyszę ''Funio''..myślę ''reklamacja korby'':) nieźle się to ciągnęło..
| 09:35 środa, 21 listopada 2012 | linkuj Nie no...,musi dostać nowy łańcuch...
| 21:12 wtorek, 20 listopada 2012 | linkuj Prawie jak dzieło sztuki!
vanhelsing
| 18:42 wtorek, 20 listopada 2012 | linkuj No to będzie lans na szosie, zaraz pod halę będziesz podjeżdżać :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oispi